maandag 13 december 2010

Bijna een jaar voorbij...

en al lijkt het alsof er weinig is gebeurd, er zijn wel veranderingen in de genealogie. Mijn gegevens bestaan nu uit een kleine 16.000 personen. En soms zijn de manieren waarop je achter gegevens komt heel wonderlijk. Dat maakt het ook zo leuk om stamboomonderzoek te doen. Het is nooit hetzelfde en verveelt nooit, denk je op een doodspoor te zitten dan is er weer iemand die je op weg helpt.

Ik ben nu vollop bezig met het uitzoeken van alle vrouwelijke lijnen van de stamboom. De familie Goudriaan heb ik voor het grootste deel gehad, daarbij heb ik veel hulp gehad van meneer Van der Bas uit Bergambacht.

Momenteel ben ik bezig met de familie Combee, en dat is erg lastig omdat die naam op verschillende schrijfwijze in de gegevens voorkomt.

Dan zijn er natuurlijk ook nog de losse mailtjes die we via de website en via geneanet binnen krijgen. Die probeer ik 1x per maand aan te pakken. Dat is altijd wel een klus, maar levert soms ook hele leuke dingen op.

Ik ga proberen om iets vaker dit blog bij te werken, wie weet krijg ik daar dan ook weer reacties op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten